رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی فیلم اکران‌نشده رضا داودنژاد به سینما می‌آید صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

روایتی کامل از محل قتل داریوش مهرجویی

  • کد خبر: ۱۸۸۸۶۶
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
روایتی کامل از محل قتل داریوش مهرجویی
ساعت ۲۳ شنبه ۲۲ مهر، کشف جسد داریوش مهرجویی و همسرش از سوی دخترشان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم جنایی به محض ورود با خانه‌ای بهم ریخته مواجه شدند؛ کارآگاهان در ابتدا جسد داریوش مهرجویی را مشاهده کردند که آثار ضربات جسم تیز روی گردن و جسم سخت بر سرش مشهود بود.

از سوی دیگر کارآگاهان جنایی با جسد همسر داریوش مهرجویی مواجه شدند که شواهد نشان می‌داد براثر خفگی به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی نیز نشان می‌داد، روی بدن اجساد هیچگونه آثار دفاعی مشهود نیست.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، دختر خانواده ساعت ۲۰ برای انجام کار شخصی از خانه خارج شده و حدودا ساعت ۲۲ به درخواست مادرش برای صرف شام بازگشته اما با اجساد مواجه شده و موضوع را به پلیس گزارش داده است.

با وجود انتشار پست همسر داریوش مهرجویی مبنی بر تهدید شدن وی از سوی فرد ناشناس، شکایتی نزد پلیس یا دستگاه قضایی مطرح نشده بود.
از سوی دیگر برخی از رسانه‌ها مدعی شده بودند سر اجساد بریده شده بودند که دادستان فردیس این موضوع را تکذیب و عنوان کرده که این زن و مرد براثر خفگی، ضربات جسم سخت و جسمی تیز که احتمالا چاقو بوده، به قتل رسیده‌اند.

اجساد داریوش مهرجویی و همسرش برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان البرز ادامه دارد.
چند قطعه طلا از دستان همسر مهرجویی سرقت شده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->